Contemporary Political Communication and Rhetoric in U.S. Politics and Its implications – webinar z ekspertem (24 maja)
Polskie Towarzystwo Retoryczne zaprasza na spotkanie online z profesorem Philipem Hablem z Univeristy of Alabama, poświęcone analizie kampanii oraz wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych w 2024 roku.
W trakcie spotkania profesor Philip Habel, posiadający bogate doświadczenie w analizie politycznej, przeanalizuje dynamikę kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych w 2024 roku. Przedstawi głębokie spojrzenie na kontekst, strategie i implikacje bieżącej kampanii, co pozwoli uczestnikom zrozumieć, jakie czynniki mogą wpłynąć na wyniki wyborów oraz jakie będą ich konsekwencje dla przyszłości polityki w USA. Spotkanie będzie doskonałą okazją do zgłębienia amerykańskiej analizy politycznej i refleksji nad ewentualnymi kierunkami, jakie może obrać amerykańska polityka w nadchodzących latach. Ponadto, uczestnicy będą mieli możliwość zrozumienia kluczowych czynników, które kształtują polityczne wybory w USA i ich wpływu na krajobraz polityki, zarówno krajowej, jak i międzynarodowej.
Tytuł: Contemporary Political Communication and Rhetoric in U.S. Politics and Its implications
Data: 24 maja 2024 r.
Godzina: 19:00 – 20:30
Platforma: Google Meet
Link do rozmowy wideo: https://meet.google.com/nwt-umey-dbc
Spotkanie dedykowane jest wszystkim zainteresowanym aktualnymi wydarzeniami politycznymi i procesami wyborczymi w Stanach Zjednoczonych. Zapewniamy inspirującą dyskusję oraz możliwość zadawania pytań.
Serdecznie zapraszamy!
***
O prelegencie:
Philip Habel is Professor and Department Chair at the University of South Alabama, and this year during his sabbatical, he is U.S. Fulbright Distinguished Scholar and University Professor in the Department of English and American Studies at Maria Curie-Skłodowska University. His research is in political communication and public opinion, with published works covering both the U.S. and Europe. He is currently engaged in projects related to conspiracy beliefs and the media, and also images in digital games.