sobota
30 mar[Res Rhetorica] Retoryka kultury popularnej/Rhetoric of popular culture: Vol 6, No 1 (2019)
Zapraszamy do lektury pierwszego w tym roku numeru czasopisma „Res Rhetorica” poświęconego retoryce kultury popularnej. Numer przygotowała dr hab. Katarzyna Molek-Kozakowska.
Spis treści
Temat numeru
Isabel Morales-Sánchez, Juan Pedro Martin-Villarreal
|
Agata Waszkiewicz
|
Joanna Szylko-Kwas
|
Varia
Brent Kice
|
Bogumiła Kółkiewicz
|
Marcin Pietrzak
|
Reakcje
Kontrowersja w kulturze popularnej – uwarunkowania semiologiczne i dyskursywne
Karina Stasiuk-Krajewska
|
Recenzje
Recenzja/Review: Barbara Sobczak, Retoryka telewizji, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2018
Agnieszka Kampka
|
Sprawozdania
Sprawozdanie/Report: XVII Konferencja Polskiego Towarzystwa Retorycznego, Retoryka i pieniądze, 22-23.11.2018, Warszawa
Anna Kiryjow-Radzka
|
Report/Sprawozdanie: II Ogólnopolski Konkurs Debat Oksfordzkich Wysoki poziom dziennikarstwa w Polsce a źródło świadomości społecznej
Klaudia Piętka et al.
|