niedziela
2 paź[Res Rhetorica] „Retoryczne wyzwania w prowadzeniu zajęć on-line cz. 2 – podsumowania”
Doktor Elżbieta Pawlak-Hejno podsumowuje refleksje na temat retorycznych wyzwań w nauczaniu online na poziomie akademickim.
Abstrakt
Marzec 2020 roku zapisał się w historii jako miesiąc, w którym wybuch pandemii zrewolucjonizował świat, jaki znaliśmy dotychczas. Rozliczne restrykcje, ograniczenie kontaktów społecznych, lockdown zmieniły codzienne funkcjonowanie w wielu obszarach, także w edukacji. Dwa lata temu po raz pierwszy zapytaliśmy wykładowców i studentów, z jakimi retorycznymi wyzwaniami mierzą się w nauce on-line.
Czytaj artykuł: https://resrhetorica.com/index.php/RR/article/view/681/354.
Artykuł pochodzi z „Res Rhetorica”, Vol 9, No 2 (2022), pt. Retoryka wizerunku publicznego/Rhetoric of the public image.
Redaktorki numeru: Anna Bendrat, Elżbieta Pawlak-Hejno
Zobacz cały numer: https://resrhetorica.com
(fot. Pixabay/pixel2013)