[Res Rhetorica] Retoryka kultury popularnej/Rhetoric of popular culture: Vol 6, No 1 (2019)
 /  Aktualności / Nowości wydawnicze / RR: nowy numer / [Res Rhetorica] Retoryka kultury popularnej/Rhetoric of popular culture: Vol 6, No 1 (2019)
[Res Rhetorica] Retoryka kultury popularnej/Rhetoric of popular culture: Vol 6, No 1 (2019)

[Res Rhetorica] Retoryka kultury popularnej/Rhetoric of popular culture: Vol 6, No 1 (2019)

Zapraszamy do lektury pierwszego w tym roku numeru czasopisma “Res Rhetorica” poświęconego retoryce kultury popularnej. Numer przygotowała dr hab. Katarzyna Molek-Kozakowska.

Spis treści

Temat numeru

Isabel Morales-Sánchez, Juan Pedro Martin-Villarreal
Agata Waszkiewicz
Joanna Szylko-Kwas

Varia

Brent Kice
Bogumiła Kółkiewicz
Marcin Pietrzak

Reakcje

Kontrowersja w kulturze popularnej – uwarunkowania semiologiczne i dyskursywne
Karina Stasiuk-Krajewska

Recenzje

Recenzja/Review: Barbara Sobczak, Retoryka telewizji, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2018
Agnieszka Kampka

Sprawozdania

Sprawozdanie/Report: XVII Konferencja Polskiego Towarzystwa Retorycznego, Retoryka i pieniądze, 22-23.11.2018, Warszawa
Anna Kiryjow-Radzka
Report/Sprawozdanie: II Ogólnopolski Konkurs Debat Oksfordzkich Wysoki poziom dziennikarstwa w Polsce a źródło świadomości społecznej
Klaudia Piętka et al.

POLSKIE TOWARZYSTWO RETORYCZNE

Uniwersytet Warszawski
Katedra Italianistyki
ul. Oboźna 8
00-332 Warszawa

retoryka.ptr@gmail.com

Newsletter