Badanie amerykańskiej kultury popularnej
 /  RR: polecane artykuły / Badanie amerykańskiej kultury popularnej
Badanie amerykańskiej kultury popularnej

Badanie amerykańskiej kultury popularnej

Retoryka pozwala analizować współczesną kulturę popularną. Uczona w szkole pomaga uczniom zrozumieć, jak oni sami i całe społeczności są kształtowane przez wpływy amerykańskiej kultury popularnej poprzez filmy, seriale telewizyjne i gry wideo. Taka wiedza, twierdzi Robert Westerfelhaus, daje uczniom umiejętność korzystania z mediów, potrzebną do podejmowania świadomych decyzji przy zakupie produktów czy oddawaniu głosu w wyborach.

Przeczytaj artykuł

Powiązane posty

POLSKIE TOWARZYSTWO RETORYCZNE

Jako członkowie Towarzystwa reprezentujemy bardzo różne dyscypliny (m.in.: polonistykę, filologię klasyczną, neofilologię, językoznawstwo, historię, filozofię, socjologię). Są wśród nas doświadczeni badacze, jak i początkujący pracownicy nauki. Są teoretycy i praktycy, wykładowcy akademiccy, nauczyciele szkół średnich, pracownicy działów PR, logopedzi, specjaliści w dziedzinie komunikacji.

Subskrybuj newsletter

Subskrybując newsletter wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Polskie Towarzystwo Retoryczne (ul. Oboźna 8; 00-332 Warszawa) w celu otrzymywania informacji o działalności naukowej PTR. W każdej chwili przysługuje Ci prawo wglądu do Twoich danych oraz cofnięcia wyrażonej zgody.

KONTAKT

Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
(Instytut Polonistyki Stosowanej UW)

retoryka.ptr@gmail.com

Skip to content