czwartek
6 mar[Res Rhetorica] „Retoryka akademicka – nauczanie, kompetencje, cele. Studium autorskiego kursu dla doktorantów”
Przedmiotem artykułu jest refleksja dydaktyczna towarzysząca projektowaniu i realizacji kursu akademickiego skierowanego do młodych badaczy. Celem kursu jest podniesienie kompetencji komunikacyjnych kursantów, szczególnie w zakresie prezentacji wyników badań. W artykule zwraca się uwagę na rolę językowego i wizualnego akcentowania treści, w tym na rolę liczb, a także na istotne czynniki związane z pozycją mówcy i audytorium.
Czytaj artykuł: https://resrhetorica.com/index.php/RR/article/view/834/483.
Artykuł pochodzi z „Res Rhetorica”, Vol 11, No 4 (2024), pt. Retoryka edukacji i innowacji (cz. I)/Rhetoric of Education and Innovation (part I).
Redaktorzy numeru: Agnieszka Budzyńska-Daca, Ewa Modrzejewska
Zobacz cały numer: https://resrhetorica.com/index.php/RR/issue/view/43
(fot. Pixabay/Sanjiang)