Dr hab. Agnieszka Kampka z Instytutu Nauk Socjologicznych i Pedagogiki SGGW analizuje formy działania retorycznego w mediach cyfrowych. Wybrane aktywności koreańskiego zespołu BTS służą jako ilustracja cyfrowego procesu perswazji w zróżnicowanym środowisku kulturowym i medialnym.
Abstrakt
Celem artykułu jest opisanie zjawiska identyfikacji w odniesieniu do retoryki cyfrowej. Na przykładzie aktywności koreańskiego zespołu BTS w mediach online pokazane zostały środki służące utożsamieniu się nadawcy (artyści) i audytorium (fani) na poziomie wspólnych doświadczeń, przeżyć i działań.
Czytaj artykuł: https://resrhetorica.com/index.php/RR/article/view/605/309.
Artykuł pochodzi z „Res Rhetorica”, Vol 8, No 3 (2021), pt. Retoryka (re)prezentacji/Rhetoric of (re)presentation.
Redaktorka numeru: Ewa Modrzejewska.
Zobacz cały numer: https://www.resrhetorica.com
(fot. Pixabay)