czwartek
29 lip[Res Rhetorica] „’That’s the Wonder of It’: Affective Dimensions of Visual Rhetoric for Biodiversity Conservation”
Dr Laura McGrath z Kennesaw State University analizuje w swoim artykule studium przypadku Światowego Festiwalu Bioróżnorodności 2020.
Abstrakt
W praktykach komunikacyjnych związanych ze środowiskiem naturalnym zaangażowanie odbiorców jest podstawowym warunkiem osiągnięcia celów perswazyjnych. Niniejszy artykuł wpisuje się w popularny obecnie trend badań nad wizualną narracją oraz emocjonalizacją przekazu, czyli celowym okazywaniem i wzbudzaniem emocji, jako technikami budującymi zaangażowanie odbiorcy.
Czytaj artykuł: https://resrhetorica.com/index.php/RR/article/view/538/295.
Artykuł pochodzi z „Res Rhetorica”, Vol 8, No 2 (2021), pt. Retoryka ekologii w kulturze wizualnej/Rhetoric of Ecology in Visual Culture.
Redaktorki numeru: Anna Bendrat, Katarzyna Paszkiewicz.
Zobacz cały numer: https://www.resrhetorica.com
(fot. Pixabay)