[Res Rhetorica] „’That’s the Wonder of It’: Affective Dimensions of Visual Rhetoric for Biodiversity Conservation”
 /  RR: polecane artykuły / [Res Rhetorica] „’That’s the Wonder of It’: Affective Dimensions of Visual Rhetoric for Biodiversity Conservation”
[Res Rhetorica] „’That’s the Wonder of It’: Affective Dimensions of Visual Rhetoric for Biodiversity Conservation”

[Res Rhetorica] „’That’s the Wonder of It’: Affective Dimensions of Visual Rhetoric for Biodiversity Conservation”

Dr Laura McGrath z Kennesaw State University analizuje w swoim artykule studium przypadku Światowego Festiwalu Bioróżnorodności 2020.

Abstrakt

W praktykach komunikacyjnych związanych ze środowiskiem naturalnym zaangażowanie odbiorców jest podstawowym warunkiem osiągnięcia celów perswazyjnych. Niniejszy artykuł wpisuje się w popularny obecnie trend badań nad wizualną narracją oraz emocjonalizacją przekazu, czyli celowym okazywaniem i wzbudzaniem emocji, jako technikami budującymi zaangażowanie odbiorcy.

 

Czytaj artykuł: https://resrhetorica.com/index.php/RR/article/view/538/295.

 

Artykuł pochodzi z „Res Rhetorica”, Vol 8, No 2 (2021), pt. Retoryka ekologii w kulturze wizualnej/Rhetoric of Ecology in Visual Culture.

Redaktorki numeru: Anna Bendrat, Katarzyna Paszkiewicz.

Zobacz cały numer: https://www.resrhetorica.com

 

(fot. Pixabay)

POLSKIE TOWARZYSTWO RETORYCZNE

UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 26/28
00-927 WARSZAWA

(Instytut Polonistyki Stosowanej UW)

retoryka.ptr@gmail.com

Newsletter