[Res Rhetorica] Exploring Visual Framing Strategies, Sentiment, and Product Presentation Modality in Instagram Posts of Fashion Influencers
 /  RR: polecane artykuły / [Res Rhetorica] Exploring Visual Framing Strategies, Sentiment, and Product Presentation Modality in Instagram Posts of Fashion Influencers
[Res Rhetorica] Exploring Visual Framing Strategies, Sentiment, and Product Presentation Modality in Instagram Posts of Fashion Influencers

[Res Rhetorica] Exploring Visual Framing Strategies, Sentiment, and Product Presentation Modality in Instagram Posts of Fashion Influencers

W swoim artykule Gulnara Karimova analizuje strategie kadrowania wizualnego, emocje i sposoby prezentacji produktu w postach influencerów modowych na Instagramie

Abstrakt

Wiele firm używa Instagrama – wizualną platformę społecznościową, w swoich strategiach komunikacji marketingowej do reklamowania produktów i usług, wykorzystując cyfrową retorykę wizualną. Celem niniejszego artykułu jest poszerzenie wiedzy na temat strategii kadrowania wizualnego, emocji i sposobów prezentacji produktów w kontekście wielokulturowym, poprzez zbadanie praktyk influencerów należących do dwóch środowisk kulturowych, mianowicie Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Analiza treści przedstawia wizualne strategie retoryczne stosowane przez influencerów, które mogą służyć praktykom marketingu cyfrowego jako skuteczne narzędzia perswazji. Badanie stanowi wkład w dyskusję na temat cyfrowej retoryki wizualnej.

 

Czytaj artykuł: https://resrhetorica.com/index.php/RR/article/view/478.

Artykuł pochodzi z „Res Rhetorica”, Vol 7, No 1 (2020), pt. Retoryka kryzysu/ Rhetoric of Crisis (redaktorki numeru: Agnieszka Kampka, Marta Rzepecka).

Zobacz cały numer: https://resrhetorica.com/index.php/RR/issue/view/23.

POLSKIE TOWARZYSTWO RETORYCZNE

Uniwersytet Warszawski
Katedra Italianistyki
ul. Oboźna 8
00-332 Warszawa

retoryka.ptr@gmail.com

Newsletter