[Res Rhetorica] Exploring Visual Framing Strategies, Sentiment, and Product Presentation Modality in Instagram Posts of Fashion Influencers
 /  RR: polecane artykuły / [Res Rhetorica] Exploring Visual Framing Strategies, Sentiment, and Product Presentation Modality in Instagram Posts of Fashion Influencers
[Res Rhetorica] Exploring Visual Framing Strategies, Sentiment, and Product Presentation Modality in Instagram Posts of Fashion Influencers

[Res Rhetorica] Exploring Visual Framing Strategies, Sentiment, and Product Presentation Modality in Instagram Posts of Fashion Influencers

W swoim artykule Gulnara Karimova analizuje strategie kadrowania wizualnego, emocje i sposoby prezentacji produktu w postach influencerów modowych na Instagramie

Abstrakt

Wiele firm używa Instagrama – wizualną platformę społecznościową, w swoich strategiach komunikacji marketingowej do reklamowania produktów i usług, wykorzystując cyfrową retorykę wizualną. Celem niniejszego artykułu jest poszerzenie wiedzy na temat strategii kadrowania wizualnego, emocji i sposobów prezentacji produktów w kontekście wielokulturowym, poprzez zbadanie praktyk influencerów należących do dwóch środowisk kulturowych, mianowicie Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Analiza treści przedstawia wizualne strategie retoryczne stosowane przez influencerów, które mogą służyć praktykom marketingu cyfrowego jako skuteczne narzędzia perswazji. Badanie stanowi wkład w dyskusję na temat cyfrowej retoryki wizualnej.

 

Czytaj artykuł: https://resrhetorica.com/index.php/RR/article/view/478.

Artykuł pochodzi z „Res Rhetorica”, Vol 7, No 1 (2020), pt. Retoryka kryzysu/ Rhetoric of Crisis (redaktorki numeru: Agnieszka Kampka, Marta Rzepecka).

Zobacz cały numer: https://resrhetorica.com/index.php/RR/issue/view/23.

POLSKIE TOWARZYSTWO RETORYCZNE

Jako członkowie Towarzystwa reprezentujemy bardzo różne dyscypliny (m.in.: polonistykę, filologię klasyczną, neofilologię, językoznawstwo, historię, filozofię, socjologię). Są wśród nas doświadczeni badacze, jak i początkujący pracownicy nauki. Są teoretycy i praktycy, wykładowcy akademiccy, nauczyciele szkół średnich, pracownicy działów PR, logopedzi, specjaliści w dziedzinie komunikacji.

Subskrybuj newsletter

Subskrybując newsletter wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Polskie Towarzystwo Retoryczne (ul. Oboźna 8; 00-332 Warszawa) w celu otrzymywania informacji o działalności naukowej PTR. W każdej chwili przysługuje Ci prawo wglądu do Twoich danych oraz cofnięcia wyrażonej zgody.

KONTAKT

Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
(Instytut Polonistyki Stosowanej UW)

retoryka.ptr@gmail.com

Skip to content