środa
2 gru[Res Rhetorica] „Grzeczność w social sellingu na przykładzie profilu Ewy Chodakowskiej na Instagramie”
Abstrakt
Autor omawia zjawisko grzeczności jako strategii komunikacyjnej stosowanej w social sellingu przez podmioty zainteresowane korzystaniem z portali społecznościowych w celu docierania do jak najszerszego grona potencjalnych klientów. Materiał badawczy stanowią posty opublikowane przez Ewę Chodakowską na portalu Instagram na przełomie 2019 i 2020 roku. Analiza łączy narzędzia tradycyjnej retoryki z badaniami językowymi strategii marketingowych w mediach społecznościowych.
Czytaj artykuł: https://www.resrhetorica.com/index.php/RR/article/view/463/267
Artykuł pochodzi z „Res Rhetorica”, Vol 7, No 3 (2020), pt. Retoryka (nie)grzeczności/Rhetoric of (im)politeness.
Redaktorka numeru: Anna M. Kiełbiewska.
Zobacz cały numer: https://www.resrhetorica.com.
(fot. Pixabay)