[Res Rhetorica] “Grzeczność w social sellingu na przykładzie profilu Ewy Chodakowskiej na Instagramie”
 /  RR: polecane artykuły / [Res Rhetorica] “Grzeczność w social sellingu na przykładzie profilu Ewy Chodakowskiej na Instagramie”
[Res Rhetorica] “Grzeczność w social sellingu na przykładzie profilu Ewy Chodakowskiej na Instagramie”

[Res Rhetorica] “Grzeczność w social sellingu na przykładzie profilu Ewy Chodakowskiej na Instagramie”

Przywitania, odpowiedzi, oferty, reakcje – to tylko niektóre z typów treści zamieszczanych na instagramowym profilu Ewy Chodakowskiej, które analizuje dr Sabina Deditius. Na przykładzie popularnej trenerki opisuje grzecznościowy wymiar komunikacji w mediach społecznościowych, korzystając z wiedzy na temat retoryki i strategii sprzedażowych.

Abstrakt

Autor omawia zjawisko grzeczności jako strategii komunikacyjnej stosowanej w social sellingu przez podmioty zainteresowane korzystaniem z portali społecznościowych w celu docierania do jak najszerszego grona potencjalnych klientów. Materiał badawczy stanowią posty opublikowane przez Ewę Chodakowską na portalu Instagram na przełomie 2019 i 2020 roku. Analiza łączy narzędzia tradycyjnej retoryki z badaniami językowymi strategii marketingowych w mediach społecznościowych.

Czytaj artykuł: https://www.resrhetorica.com/index.php/RR/article/view/463/267

Artykuł pochodzi z „Res Rhetorica”, Vol 7, No 3 (2020), pt. Retoryka (nie)grzeczności/Rhetoric of (im)politeness.

Redaktorka numeru: Anna M. Kiełbiewska.

Zobacz cały numer: https://www.resrhetorica.com.

 

(fot. Pixabay)

POLSKIE TOWARZYSTWO RETORYCZNE

Uniwersytet Warszawski
Katedra Italianistyki
ul. Oboźna 8
00-332 Warszawa

retoryka.ptr@gmail.com

Newsletter