niedziela
5 sty[Res Rhetorica] „Brand aesthetics in visual communication – a Polish case study of Disney’s anniversary event”
Zapraszamy do lektury studium przypadku eventu Disneya jako przykładu udanego wdrożenia estetyki organizacji w sferze publicznej. Tylko w najnowszym numerze „Res Rhetorica„, w artykule dr Alicji Waszkiewicz-Raviv.
Abstrakt:
W 2018 roku Myszka Miki, kultowy bohater Disneya, obchodziła 90. rocznicę urodzin w Narodowym Archiwum Filmowym – Instytucie Audiowizualnym (FINA) w Warszawie. Dzięki współpracy ze wspomnianą instytucją narodową globalna korporacja wykorzystała tę okazję do pozycjonowania siebie jako podmiotu społecznego. Strategia glokalizacji znalazła odzwierciedlenie w działaniach PR, a ich wizualną formę – w konkretnych narzędziach PR. Celem artykułu jest analiza tego studium przypadku jako przykładu udanego wdrożenia estetyki organizacji w sferze publicznej. W artykule przeanalizowano praktykę komunikacji wizualnej organizacji globalnej w kontekście lokalnym.
[fot. Pixabay]