[Res Rhetorica] “Brand aesthetics in visual communication – a Polish case study of Disney’s anniversary event”
 /  RR: polecane artykuły / [Res Rhetorica] “Brand aesthetics in visual communication – a Polish case study of Disney’s anniversary event”
[Res Rhetorica] “Brand aesthetics in visual communication – a Polish case study of Disney’s anniversary event”

[Res Rhetorica] “Brand aesthetics in visual communication – a Polish case study of Disney’s anniversary event”

Zapraszamy do lektury studium przypadku eventu Disneya jako przykładu udanego wdrożenia estetyki organizacji w sferze publicznej. Tylko w najnowszym numerze “Res Rhetorica“, w artykule dr Alicji Waszkiewicz-Raviv.

Abstrakt:

W 2018 roku Myszka Miki, kultowy bohater Disneya, obchodziła 90. rocznicę urodzin w Narodowym Archiwum Filmowym – Instytucie Audiowizualnym (FINA) w Warszawie. Dzięki współpracy ze wspomnianą instytucją narodową globalna korporacja wykorzystała tę okazję do pozycjonowania siebie jako podmiotu społecznego. Strategia glokalizacji znalazła odzwierciedlenie w działaniach PR, a ich wizualną formę – w konkretnych narzędziach PR. Celem artykułu jest analiza tego studium przypadku jako przykładu udanego wdrożenia estetyki organizacji w sferze publicznej. W artykule przeanalizowano praktykę komunikacji wizualnej organizacji globalnej w kontekście lokalnym.

[fot. Pixabay]

Powiązane posty

POLSKIE TOWARZYSTWO RETORYCZNE

Uniwersytet Warszawski
Katedra Italianistyki
ul. Oboźna 8
00-332 Warszawa

retoryka.ptr@gmail.com

Newsletter