poniedziałek
6 gru[Res Rhetorica] Retoryka wizerunku publicznego (Call for papers)
Wizerunek publiczny odzwierciedla sposób postrzegania danej osoby lub organizacji przez otoczenie. Od czasów starożytnych władcy przywiązywali wielką wagę do komunikowania się ze swoimi poddanymi w celu przekonania opinii publicznej do wybranego przez nich sposobu prowadzenia polityki i podejmowania decyzji. W retoryce wizerunek i autorytet osoby przekonującej do swoich racji funkcjonuje pod pojęciem etosu.
Mając na uwadze klasyczne i współczesne założenia oraz praktyki kreowania wizerunku publicznego, zapraszamy do zgłaszania propozycji, które mogą dotyczyć m.in. następujących tematów: kliknij, żeby zobaczyć więcej.
Redaktorki numeru:
- Anna Bendrat, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (bendrat@gmail.com)
- Elżbieta Pawlak-Hejno, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (elzpawlak@gmail.com)
Termin nadsyłania artykułów: 31 grudnia 2021
Planowana data publikacji: czerwiec 2022